Jak wygrać wybory? – sztuka wystąpień publicznych

Poniższe szkolenie należy do grupy szkoleń specjalnych, opracowanych dla Polityków i Urzędników państwowych – ministerialnych, resortowych, terenowych i samorządowych, wykonujących zadania zawierające wystąpienia publiczne i konferencje medialne. Multimedialna, interaktywna i warsztatowa formuła szkolenia pozwala na maksymalizację efektów praktycznych, niezbędnych w nowocześnie pojmowanej koncepcji działalności Urzędów oraz ugrupowań politycznych kraju członkowskiego U E.
Moduły warsztatowe i ćwiczenia są rejestrowane przez profesjonalnego operatora i reżysera filmowego, a analizowane i omawiane przez prowadzącego – autora szkolenia – specjalisty w zakresie wystąpień publicznych i konferencji medialnych z 28-letnim doświadczeniem praktycznym jako trener, coach i autor programów szkoleniowych, oraz ponad 30-letnim doświadczeniem jako aktor, prezenter TVP, mediator, negocjator i konsultant.

Priorytety szkolenia
I. Zadanie nadrzędne – umiejętność wykonania ważnego wystąpienia publicznego, autoprezentacji, prezentacji, zajęcia stanowiska, komentarza, spotkania, dyskusji panelowej, oraz konferencji medialnej w niesprzyjających warunkach społecznych lub politycznych, celem wzmocnienia wizerunku organu macierzystego.

Cele:

    • promocja wizerunku urzędu, ugrupowania politycznego, osoby urzędnika,
    • wyjaśnienie polityki urzędu, w tym nowych kierunków rozwoju, przedsięwzięć, wykorzystywanie sukcesów, pozytywne dyskontowanie niepowodzeń
    • dementowanie wiadomości niezgodnych z rzeczywistością,
    • zajmowanie stanowiska w sprawie doniesień medialnych,
    • oraz kreacja komentarzy i odpowiedzi na pytania związane z działalnością urzędu.

II. Konstruowanie pozytywnego wizerunku urzędu
Budowanie pozycji wizerunku urzędu jako jednostki przychylnej mieszkańcom, przedsiębiorcom, obywatelom, mediom, przejrzystej, otwartej na współpracę, kreującej swój obraz poprzez ludzi reprezentujących ją w świecie mediów, nawet przy niesprzyjających warunkach zewnętrznych

Szkolenie prowadzi:

PAWEŁ M. LIPNICKI – trener biznesu, coach, pisarz, aktor

PAWEŁ M. LIPNICKI – trener biznesu, coach, pisarz, aktor

paweł LipnickiAbsolwent Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego. Był dyrektorem naczelnym w Agencji Artystycznej ART MYSELF, dyrektorem ds. TV i kreacji w LOGO ART, dyrektorem kreatywnym w PR & PROM „SEVENTH”, Main Research Managerem i prezesem BSTM MIND SOCIETY, dyrektorem kreatywnym w „ART. SCALA”, Menedżerem Kreacji w „BRZ ART.”
Od 1993 r. współpracujący z TVP. Prowadził m.in. programy „Sami o sobie”, autorski program „Stres ma wielkie oczy”, „Mama i ja”, „Kawa czy herbata”, „Orzeł czy reszka” (O historii pieniądza w Polsce wg własnego scenariusza). Prowadził ponad 12000 koncertów, pokazów, szkoleń, sympozjów, imprez plenerowych (m.in. pikniki RMF FM oraz plenery „Kawy czy herbaty” TVP 1).

Prowadzi autorskie seminaria i szkolenia od 1986 r., certyfikowane od 1994 r. Posiada 27 lat doświadczenia w prowadzeniu szkoleń, wykształcił kilka pokoleń trenerów biznesu.
Autor szkolenia z event marketingu w praktyce promocyjnej; autor programów szkoleń antystresowych i negocjacyjnych dla VIP-ów, biznesmenów i prezenterów. Prowadzi treningi rozwoju kreacji pozawerbalnej, krasomówcze i pro sprzedażowe szkolenia z wykorzystaniem technik aktorskich, a także seminaria techniki wystąpień publicznych dla trenerów, działaczy, przywódców i polityków oraz celebrytów, m. in. wspólnie z prof. Jerzym Bralczykiem i Krystyną Jandą oraz z dr Robertem Busztą.

W 2000 roku wygrał zawody trenerskie na specjalistycznym zgrupowaniu szkoleniowym i otrzymał tytuł LEADER of MIND TRAINERS.

Autor ponad dwudziestu szkoleń autorskich dla menedżerów i pracowników biurowych.
Liczba Uczestników jego szkoleń, warsztatów i seminariów to nawet 2.000 osób rocznie.

Ambasador Marek Luksusowych i szkoleniowiec prezentacji koncernu DIAGEO.

Szkolił m.in.:

Urzędników Ministerstwa Skarbu Państwa, Ministerstwa Gospodarki, MSWiA, MKiDN, asystentów Premiera i ministrów.
Menedżerów i pracowników firm:
Siemens, Ericsson, Gilette, Diageo, PZU, PKO, ING, LOT,Allegro, LOTOS, KGHM, Philips, PGNiG, Era, Stena Line, PKN Orlen, Panasonic, Volkswagen Polska i wielu innych.

Pisarz i dramaturg: „Johnnie Walker Red Book” 2006; „Cudowny Naszyjnik” (premiera Kraków Teatr Stu 2002); „Bajki pana B.” (premiera Warszawa 2000); „Opowieść o Syrence” (premiera Warszawa 2005); poradnik „Z Bogiem dasz radę” 2013 i wiele innych publikacji.

Prawa autorskie programów szkoleniowych należą do ich autorów. Kopiowanie w celach komercyjnych i rozpowszechnianie jakąkolwiek metodą jest zabronione zgodnie z Ustawą z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych. (Dz. U. z 1994 r. Nr 24, poz. 83).